Duik onder in de kelders van de voetbalwereld; vergeten voetballers, nutteloze weetjes, fotoreportages, legendarische clubs, straffe verhalen en de Foota Morgana opdrachten...

maandag, juni 04, 2007

Het dieptepunt van Ryan Giggs' carrière...

Ryan Giggs speelde afgelopen weekend zijn allerlaatste interland ooit voor Wales (zie foto).
Ik ging even op zijn officiële website kijken en vond er wat hij zelf 'het dieptepunt van zijn carrière' vindt...



We laten de 'Welsh wizard' zelf aan het woord:


De titel verliezen op Anfield in 1992 was vreselijk.
Leeds had 's ochtends gewonnen dus we wisten dat we Liverpool moesten kloppen op hun eigen veld om nog kans te maken op de titel.
We verloren met 2-0 en daardoor was Leeds zeker van de titel.
Anfield feestte en had plezier in onze nederlaag.
Op de terugweg naar de spelersbus vroegen een paar Liverpoolsupporters me om een handtekening.
Ik stemde toe en gaf de handtekening. Ze namen ze aan en scheurden ze in stukken.
Onze manager (Sir Alex Ferguson) herinnert me hier elke keer aan wanneer we tegen Liverpool moeten spelen om me te motiveren...


::Bart::