Duik onder in de kelders van de voetbalwereld; vergeten voetballers, nutteloze weetjes, fotoreportages, legendarische clubs, straffe verhalen en de Foota Morgana opdrachten...

woensdag, november 15, 2006

Voetbalquotes...


Leuke quotes en voetbal passen zo goed samen.
We verzamelden nog een paar voorbeeldjes.

"Theo is zo super, dat wil je niet geloven. Echt onvoorstelbaar. Zet Theo in een badkuip en dan nog vangt hij de mooiste en grootste vissen. Hij is gewoon een vistalent, een topvisser. Echt, persoonlijk vind ik hem beter in vissen dan in voetballen."
door: Bert van Bilsen, al 15 jaar de vaste visvriend van Feyenoorder Theo Lucius.

"Het lijkt wel Kerstmis, zoveel kaarten krijg ik."Tottenham-speler Edgar Davids vindt dat de Engelse scheidsrechters hem te snel bestraffen.

"We hebben ze niet onderschat, ze waren gewoon beter dan we dachten."
Sir Bobby Robson

"Het moet nu eens ophouden met dat gevraag over penalty's. Hier in Italiƫ vragen ze er nooit naar, terwijl ik ze hier ook altijd heb gemist."
Clarence Seedorf

"Ik schreeuwde een keer tegen Blankenstein: 'Jij kunt echt niet fluiten, man!' Toen zei hij: 'Dan ben ik vandaag bij de goede wedstrijd, want jullie kunnen niet voetballen!'"
Oud-Vitesse-speler Edward Sturing over de intussen overleden arbiter John Blankenstein

::Bart::