Duik onder in de kelders van de voetbalwereld; vergeten voetballers, nutteloze weetjes, fotoreportages, legendarische clubs, straffe verhalen en de Foota Morgana opdrachten...

dinsdag, oktober 03, 2006

Eerlijkheid siert de mens...


Wie de dubbele confrontatie gezien heeft tussen Zulte Waregem en Lokomotiv Moskou heeft waarschijnlijk opgemerkt dat er bij de Russen een zekere O'Connor rondliep.
Waarom verhuist een Schotse spits van the Hibs naar Lokomotiv Moskou?
Voor het geld natuurlijk en O'Connor is ook niet te beroerd om dat toe te geven.
In een interview met de Schotse televisie gaf hij toe dat het gewoon zijn manier was om op zijn 35e te stoppen met voetballen met een slordige £10.000.000 op zijn bankrekening.
"Als ik single was had ik de overstap nooit gemaakt maar door een 5-jarig contract te tekenen kan ik ervoor zorgen dat mijn verloofde Lisa en mijn zoon Josh nooit nog iets tekort zullen komen. Na mijn contract bij Lokomotiv kan ik nog altijd in Schotland, Engeland, Frankrijk of Spanje gaan spelen."
Aldus de eerlijke O'Connor.


::Bart::