Duik onder in de kelders van de voetbalwereld; vergeten voetballers, nutteloze weetjes, fotoreportages, legendarische clubs, straffe verhalen en de Foota Morgana opdrachten...

dinsdag, december 04, 2007

4 onvergetelijke quotes...

Soms doen voetballers onvergetelijke uitspraken, de ene al dommer dan de andere.
Hieronder volgt een korte bloemlezing.

'Ik kon niet aarden in Italiƫ - het was net alsof ik in een vreemd land woonde.'
- Ian Rush

'Ik kreeg dit seizoen 14 kaarten - 8 ervan waren mijn fout, maar de 7 andere waren betwistbaar.'
- Paul Gascoigne

'Ik was zondag naar de wedstrijd van Blackburn aan het kijken toen op het scherm kwam dat George Ndah in de eerste minuut gescoord had voor Birmingham. Mijn eerste reactie was dat ik hem moest bellen. Toen schoot me te binnen dat hij aan het voetballen was.'
- Ade Akinbiyi (foto)

'Ik zou graag voor een Italiaanse club zoals Barcelona spelen.'
-Mark Draper




::Bart::