Duik onder in de kelders van de voetbalwereld; vergeten voetballers, nutteloze weetjes, fotoreportages, legendarische clubs, straffe verhalen en de Foota Morgana opdrachten...

dinsdag, augustus 08, 2006

Footamorgana opdracht 2 volbracht door Bart

Footamorgana opdracht 2: Neem een foto van een stadion van een niet-Benelux eersteklasser.(door Bart)

Na mijn week Valencia is opdracht 2 van de Footamorgana voor mij in orde. Ik ben zelfs een kijkje gaan nemen bij de twee eersteklassers in de stad maar ik zal de foto's van de minst gekende gebruiken voor deze opdracht; Levante UD. Levante is een club die jaren in tweede klasse speelde en nu pas voor de derde keer in haar bestaan in eerste klasse speelt. De meest bekende spelers zijn Ian Harte (ex-Leeds) en Tomassi (ex-AS Roma).
Levante werkt zijn thuiswedstrijden af in 'Ciutat de Valencia' dat in de jaren '60 gebouwd werd en plaats biedt aan een 25000-tal toeschouwers.
Hieronder zie je mijn foto's.























































































































::Bart::