Duik onder in de kelders van de voetbalwereld; vergeten voetballers, nutteloze weetjes, fotoreportages, legendarische clubs, straffe verhalen en de Foota Morgana opdrachten...

maandag, juni 26, 2006

Relaxen aan het Balatonmeer in de nadagen van je carrière...


Een paar maanden geleden was ik van plan om een vakantie in Hongarije te boeken.
Een stemmetje in mijn hoofd vertelde me dat een ex-stervoetballer daar naartoe getrokken was om uit te bollen maar ondanks een paar uur denken en graven in mijn geheugen kon ik er geen naam op plakken.
De zoektocht kon beginnen; eerst zitten zoeken op websites van grotere clubs zoals Honved of MTK maar nergens een gewezen vedette te vinden.
Net toen ik de hoop begon te verliezen kwam ik op de site van Matav Sopron terecht en BINGO ik had hem...

Niemand minder dan de legendarische Giuseppe Signori, ex-speler van ondermeer Lazio Roma was mijn ex-vedette.
Verder ontdekte ik ook dat oude bekende Tibor Selymes (ex-Cercle en ex-RSCA) de trainer is van deze Hongaarse subtopper.

Meer info kan je vinden op http://www.matavfcsopron.hu/ .
Ziezo, weer een nutteloos weetje voor alle freaks...





::Bart::